läget inför lov !

herregud vilken ovärd skoldag.
börjar med mediaproduktion, "betygssnack" - MVG av kjell wiiho!
sen säger han döallvarligt :
"alltså, ni vet det ska bli regn i veckan...
så om man ska äta glass ute i solen bör man göra det idag...
så nu får ni logga ut datorerna och gå ut"
kul att vår klass består av 97 % mindre intelligenta människor och
att jag och elin nästan osäkert utbyter blickar och liksom
"åhå, kjell bjuder på glass!?"

och nu har vi textkommunikation, återigen betygssnack.
carin sa att hon var lite osäker, att jag ju hade mvg på det jag gjort,
men att det här artikelblocket är väldigt viktigt.
det känns alltså lagom kul att lämna in blocket imorgon.

snart dax för matte (yeah betygssnack) och sist eng.
sen hem och äta, och så myser andrea hos mig ikväll.
då jag förresten måste fixa nicklas present också : D
för imorgon ska vi fira födelsedagsbarnet som egentligen fyller idag,
men kommer hem från siesta först ikväll.

sen onsdag - avslutning !! sommarlov, sovmorgnar och allt sånt där fint.
sofia hade räknat ut att vi var 57 dagars lov.
dessa 57 dagar ska tillsammans (dvs i sammanfattande betydelse)
bilda min hittills bästa sommar, har jag bestämt.
de tre senaste har ju varit åt helvete, men de innan dess är väl inte heller något att komma med.
så - nu kör vi !!

Kommentarer
Postat av: Lina Vestling

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?!?!?!?!?!

Får ni lov redan??????

Vi slutar inte förrän torsdag NÄSTA vecka :(



Fusk att du har så bra betyg, fusk att du är så fin på alla sätt och vis och fusk att ni får sommarlov nu!



PUSS <333333

2009-06-01 @ 13:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback