blue summer

hej!
idag är jag på bra humör, blir väl så när man vaknar upp bredvid en finfin vän.
jag kände att nu var vintern slut och det är dags för vår! så fjällräven och tjocka stumpbyxor av och jeansjacka och chinos på. (inte för att jag någonsin använder tjocka strumpbyxor, det skrev jag väl mest för att)
solen ville inte riktigt samma som jag ville idag, men nu skiner den och jag anar att min promenad hem såg lustig ut för passerande bilister som inte hörde samma musik som jag gjorde i mp3n. jag skulle egentligen slutat för 8 minuter sedan, men det vart ju ingen tyska nej, för jag har bestämt mig för att gå dit till proven, skriva mina mvg och sen dra. jag har stått ut med katarina alldeles för länge nu och hon hatar mig ändå bara så.

nu ska jag försöka sova lite, innan jag fixar middag till mig och mor. det blir lamm och klyftpotatis med tsatsiki. mums! och välbehövligt, för sedan blir det av mot hälsohuset. jag vill komma hem trött, stark och snygg. misstänker dock bara att det första kriteriet kommer fyllas i, de andra lär ersättas av "insikt om avsaknad av muskler" och "sliten mullig tjej". men jaja! snart (om drygt 4 dygn) är jag på väg mot pizzans hemland och då lär jag inte precis bättra på mina odds att få bikinikroppen tills i sommar...

nej nu ni, nu ska jag vila lite. XoXo


alla ba; woaah, schnygg chey! jag vet.

Kommentarer
Postat av: lotta

oooooh, du är skitsnygg! och jag skulle lätt kunna sätta mig på samma plan som dig till italien. men jag blir nog kvar här i den småkalla nordiska halv-våren. men vad som skulle sägas: du är jävligt snygg.

2009-04-02 @ 18:25:38
URL: http://blossa.blogspot.com
Postat av: Hanna

Du är så jävlans snygg Fanny!:) <3

2009-04-02 @ 18:53:57
Postat av: Emma

Du är inte alls tjock. Herregud söta Fanny, ser du inte vad jag ser? Du är fortfarande smal, vackert smal. Du är alltid vacker, vilka sammanhang som helst.

2009-04-02 @ 19:20:42
URL: http://vitmotsvart.blospot.com
Postat av: bästa soffan!!!!!!!!!!!!

Bra bbra pepp pepp pepp att du inte går till tyskan!! Katarina är DUUUM och FUUUL och det är ju ingen höjdare precis!!!!!!!! Din jeansjacka är snygg. Köp en glass för slanten du fick idag hihi. <<<<<3

2009-04-02 @ 19:47:53
Postat av: s

Ska du till Italien flicka lilla :D fy va fabulous. Det är mucho bra shopping där!

2009-04-02 @ 23:31:16
URL: http://sznap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback