box-pang-bom. nu blire uppsala snabbis

gårdagskvällen blev väl inte direkt som planerat. men bra. iallafall början.
lina kom och blev bjuden på fantastisk mat + ännu mer fantastiskt godis.
efter några olika inbjudningar så tog vi oss till knivsta för att röka pipa och så.
jag var typ helt borta. sa max 5 ord under de timmar vi var där, förlåt för den.

nu ska jag in till uppsala en snabbis, träffa min äldsta och jag måste nästan säga (över åren och under sjukdomen) trognaste vän. sen hem, äta sushi och sen till terese. tänkte inviga cykeln också, blir ju intressant att se vart den sover inatt, jag tvivlar på att jag orkar cykla hem från knivsta där när festligheterna hos jesper är slut.

imorse var jag förresten och tränade med mor min, box. jag försökte pusha henne genom att säga; "tänk att det är mig du slår!", men sedan kom vi fram till att bästa agritions-kittlingen var när hon tänkte på sin chef. det var ju trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback