can you ?

klockan är elva och det är fredag.
jag ligger ensam i min säng och vill fan bara försvinna.
det här har inget med min gamla sjukdom att göra,
det här är något annat.
jag låg ute i säkert en halvtimme och bara...låg där.
det var inte ens kallt.

vet inte om det blir idol imorgon.
isåfall ska jag liksom upp halv 6,
om 6 och en halv timme alltså.
jag är rädd att om jag följer med tjejerna dit så förstör jag hela den roliga stämningen.
men stannar jag hemma kommer ångesten fullständigt äta upp mig.

lycka finns fan inte, inte på riktigt.
inte riktig, sann, glasklar lycka.
jag lyssnar förresten på can you feel the love tonight av elton john, den ur lejon kungen.
världens bästa film

Kommentarer
Postat av: soffan ey

SÖÖÖÖÖÖÖTFANNY vi ska ha fannifia-dag snart hoppas jag :) puss du är lycka!

2009-04-25 @ 01:25:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback