elin goes fidelity

jaha. inget idol för min del. hejar dock till tusen miljoner på elin!
(eh, självklart bara för att den skulle innebära status för mig att känna vinnaren i idol..)
nej jag ligger hemma i min säng. ska nog investera i en större säng så snart som möjligt.
bra att informera om dettta känner jag. det var mest det jag ville säga med det här inlägget...

och just det, jag åker till stockholm snart. eller ja, steph och hennes fina familj tvingar mig med våld och hot att följa med.
kanske är det som behövs nu. spendera pengar i huvudstaden med tjejen som förstår det som ingen annan förstår.


fanny fanny fanny fanny fanny fanny fanny fanny
ey - finn ett fel (förbjudet att påpeka flera)


Kommentarer
Postat av: mitzvi

ett fel - att halsbandet är borta </3 jag älskipälskar dig. eheh. gay är jag. och aaah du är avundsjuk för att dergen höll på min höft :'D

2009-04-25 @ 20:22:11
URL: http://pulsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback