.

det här är mitt första offeciella fylle-inlägg. wow på den.
lär vilja ta bort detta imorgon, kanske gör jag det.
skitsamma.
ska säga (skriva?) det som rör sig i mitt huvud just nu iallafall.

1- jag älskar mina vänner.
2- jag hatar hatar hatar hatar min kropp.
3- jag undrar när detta tar slut. misstänker att det aldrig gör det. och det suger ju lagom.

och just det! - NÅGON JÄVEL HAR SNOTT MINA NYA SKOR FRÅN ROM + INLÄGGEN SOM VAR I DEM. denna onda människa ska fan betala ett pris. har dock inte ännu kommit på vad. får nog vänta med det tills jag är i ett mindre bedrunket tillstånd. herre, varför skriver jag det här? haha, så inte jag. men ja, oj vad fel man kan ha. jag kanske inte är den lilla, tråkiga tjej ni alla trott? kanske finns det något här inne som faktiskt är värt något.
den, den är något att tänka på
. puss

Kommentarer
Postat av: julie

haha aw, mitt lilla partymonster!

ring mig när du vaknar till liv <3

2009-04-19 @ 11:32:31
Postat av: Aylin

Fin blogg! :D

2009-04-19 @ 12:22:28
URL: http://givemesomething.blogg.se/
Postat av: Anonym

bedrunket är ett otroligt vuxet ord

2009-04-19 @ 18:02:48
Postat av: jacco

Fyllekajan söp bort skorna och skyllde ifrån sig!

2009-04-20 @ 13:27:33
Postat av: Anonym

De finns hos Jesper

2009-04-20 @ 16:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback