gah bah lah

jag är så galet less på det här. men jag vet verkligen inte hur jag ska ta mig ur det.

börjar med att sticka och gymma. skönt. kanske att jag lyckas tigga till mig en solning också, skulle ju också sitta fint.. sen blire väl lunch och sen ska jag försöka plugga lite. har grejer att få klart.

kan inte skriva sammanhängande. för jag tänker bara på... massa.
på hur den jag trodde skulle vara min bästa vän länge länge till plötsligt knappt finns i mitt liv längre..
på hur snabbt saker kan förändras..
på att vissa människor kommer man aldrig över..
på att det fan inte är många man klickar med..

äh, nu ska jag göra något. typ klä på mig. bra början liksom. eller nåt

bjuder på de två bilderna jag fixat från rom.
sånt man kan sysselsätta sig med för att försöka skjuta bort jobbiga tankar


Kommentarer
Postat av: Emma

Hörru sötnos! Ska vi ta en lunch/fika/kaffe i solen ellerpå bryggan någon dag? Skulle vara skönt att prata lite med dig, du vet, bara ändå.

Puss!

2009-04-11 @ 20:35:56
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback