godnatt

nu ska jag sova min i största grad behövliga skönhetssömn. för imorgon blir nog en lång men rolig dag. skola halv nio till 4, sen sushi med julia och andrea + bio. efter detta får vi se hur planen utvecklas, vi hoppas på en tripp till sigtuna, annars blir det nog kvar i stan. om inte någon rolig människa hör av sig (för ovanlighetens skull...) från knivsta. jaja, det blir som det blir, kommer hur som bli strålande eftersom jag är med dessa tjejer!

dagens matteprov gick förövrigt åt helvete och jag lär få nöja mig med ett VG i matte B, vilken suger. varför fan valde jag matte C? ska nog stryka det, om man nu kan göra så... jag har ju ändå valt 500 poäng så det ska man väl kunna.
skitsamma. - godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback