inlägg: 1

idé idé idé!
som steph brukar skriva.

eh ja, min idé är så upphetsande som så att jag i grov brist på rubriker varje gång jag skriver ett inlägg, från och med nu helt enkelt numrerar dem. yeah, dagens mesta wow-effekt där.

nu blir det knivsta, jag ska pumpa de ickeexisterande kuddarna andra kan kalla muskler. sedan handla mat då jag får nöjet att leka kock ikväll igen. det blir renskavslasagne med feta - mums!

förresten - just i detta nu (alltså typ exakt precis nu) sjunger elin för idol-juryn. jag håller alla mina tummar, även om jag egentligen är rätt lugn, hon är ju så duktig. och ja, jag skulle varit där, men det är jag ju då inte. för ibland lever min mobil sitt egna liv och bestämmer sig för att inte alls ringa och väcka mig 06.25 som jag ställt den på. och då vaknar man lagom till söndagsfrukosten klockan 9 istället

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback