inlägg : 3 - HJÄLP MIG OCH FÅ EN PUSS

okej, jag skulle behöva en liten ängel :)
det är nämligen som så att jag ska ju till stockholm den 7e maj, för att gå den där modevisningen för unsigneddesign.
men jag kan inte skita i skolan (det är en torsdag) för vi har nationella på morgonen.
utan jag måste direkt jag skrivit det ta mig till stockholm, och helst vara där till tolv.. iallafall ett, eller så.
och eftersom min mamma inte tycker detta är en särskillt varken rolig eller viktig sak så vill hon inte ta ledigt och köra mig. och om jag ska ta mig först in till stan, sen tåget till huvudstaden, och sedan gå till "skyddsrummet" som det heter
- allt efter NPn, eh ja, då blir det rätt mycket senare än tolv...
alltså, finns det någon god själ där ute som vill offra en eftermiddag och skjutsa mig till stockholm?

Kommentarer
Postat av: emelie

vadå att åka med ?

isåfall kan jag göra det :P men jag kan ju inte köra dig om du ahde tänkt så haha

<33

2009-04-26 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback