inlägg : 4 valborgsplan

planen för valborg börjar klarna. i alla fall har jag koll på hur den kommer starta, nämligen hos julia. där jag och andrea vaknar upp, sedan förflyttar vi oss ner mot stadsparken antar jag, för att bruncha i det förhoppningsvis strålande vädret.
ser mycket lovande ut. sedan lämnar de mig och jag ska möta upp steph, hennes man + vän. säkert mycket trevligt det med! sen är det dock rätt blankt på mitt schema, för vid 6 slutar deras kväll, och då är jag rätt väldigt ensam. hihi-hiho. eller

men jag tror att jag lyckas lösa detta, ska väl inte bli allt för trixit att hitta någon jag känner :) min annars väldigt lockande reserv-plan är att gå till hemköp, köpa massa gott godis och åka hem till stephanie. men, ett litet frågetecken som kvarstår ang förmiddagen och brunchen med tjejerna är - vad ska vi äta? någon som har något smarrigt tips på mat/plock man kan ha med sig? alltså vi hade tänkt oss picknick typ. så kallt är ju då kanske att föredra.

sen är det helg helg helg i flera dagar till, hur underbart är inte det? jag är bjuden på finfin middag hos familjen sjödin, vilket jag ser enormt mycket fram emot, och så ska jag mest bara njuta av att inte gå i skolan. dock lär jag behöva läsa ur eng-boken som ajg ska redovisa på måndag... men ja, det hinner jag göra söndagnatt eller nåt :) då kommer jag ihåg som mest också!

nej nu ska jag i alla fall sova, kände väl bara att ni verkligen behövde veta detta först.
XoXo

Kommentarer
Postat av: emmis

kvällen baby - du & jag? :D

2009-04-28 @ 08:36:16
Postat av: Stephy

Alltså fanny. det är såå mycket mer värt att äta godis hos mig än bli våldtagen och sitta i fyllecell.. SÅÅÅ MYCKET VÄRDARE!!

2009-04-28 @ 11:19:25
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: Anonym

cupido sallad?

eller så köper ni färskt bröd, grönsaker, och andra små saker och plockar med. och sen jordgubbar förstås.

2009-04-28 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback