inlägg : 5

jag gillar att jag fortsatt min trend med numrering på inläggen. känns kanske lite, fånigt, men dock!

dagen har spenderats i skolan och hos älskade åsa. imorgon är det dax för en sista skoldag innan 4 dagars ledighet - underbart. då blire fest och sånt fint både torsdag, fredag och lördag. söndag blir nog (förhoppningsvis) en väldigt lugn dag. funderar på att .. eh sova.

sen är det slutspurt i skolan som gäller, massa nationella som ska skrivas, uppgifter och stora arbeten som ska lämnas in och så betyg som sätts. jag känner att jag de kommande veckorna kommer vara väldigt stressad och upptagen, men äh - sen är det ett långt skönt sommarlov som väntar! vad som händer då återstå att se, är dock i full gång med att smida planer... galen vecka med mina två galna tjejer i något varmt soligt land, en göteborg-helg med stephie och annat skoj är på g, och går dessa i lås kommer sommaren bli den bästa hittills.

matteläxorna kallar, och sen hälsohuset, och sen en skön säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback