kväll, lördagkväll

stockholm vart det iallafall. dock inte idol, utan med familjen elfstedt.
och tur var väl det, eftersom min lilla sångfågel blev hemskickad med en biljett till morgondagen istället.
ska jag joina, heja och vara allmänt social med de tre snygga tjejerna.
blir att gå upp 6 typ imorgon, så jag funderar på att bara ha en lugn mysig hemmakväll nu..

mår lite bättre idag, eller iallafall nu. dagen var sådär, trots att jag var med den som fattar bäst så kom ångesten krypande.
omklädningsrum, speglar, massa snygga människor
åt en hel pizza också. det var gott såklart, men kanske lite onödigt, jag blir bara äckligare för varje dag fan.
kläderna sitter tightare, mellanrummen blir mindre, och ben syns knappt längre...
men jag vet, det här är konsekvensen av att vara frisk. och ja, det suger.
jag vill inte se ut såhär, jag vill inte bo i den här kroppen.
men jag måste. och när jag tänker på det blir jag bara så himla himla ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback