påskgodis!

vår söta kjell kom med ett stort påskägg fyllt med godis, man kan inte annat än tycka om honom!
har precis blivit klar med min infofolder till heders-utställningen, känner mig rätt lugn. funderar bara på vad sjutton jag ska sysselsätta mig med mellan 11.20 och 15.50, då vi har tid att jobba med utställningsbilderna... för 1: jag har inte tagit dem ännu. och 2: eehja, det räcker ju egentligen - jag har inget att jobba med. 
kanske får jag sluta, det vore ju fint. blir en tripp på stan då innan sushi-time med J och A.



gud vad vi är fina!

Kommentarer
Postat av: elin

kjell och påskägg är underbart!

2009-04-03 @ 10:25:04
URL: http://itselle.blogg.se/
Postat av: NicICKLAs

älskar't

2009-04-05 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback