powernaps, lösgodis och sjödinska presenter

jaha, första delen i nationella engelska skrivet. känns rätt okej, har varit ovanligt lite stressad, och pluggat har jag verkligen inte haft tid till. de senaste dagarna har jag jobbat som en galning, sovit alldeles för lite och tryckt i mig på tok för mycket koffein och socker. igår vart det en powernap mellan 6 och 8, då systrarna sjödin kom och gav mig presenter och snicksnacka ett tag. mys! sedan hämtade jag godispåsen som egentligen var avsedd för fredagkvällens chill med steph, och klart allt äts upp. det var gott, och sen var jag speedad och rätt illamående, då det alltså var godis som räckt till två. så ja, misstänker att det blir en tripp till ica ikväll igen alltså!
nu känns det dock rätt lugnt på skolfronten, bara alla fina nationella kvar, vilket är typ 7 stycken.. jaja, först kommer en helg som jag ska njuta av i fulla drag. sova - äta. kanske fest, vem vet. borde inte, men jag har en tendens att impuls-sticka iväg någonstans.

nu tror jag att jag åker från skolan faktiskt, ska till knivsta och träna innan jag åker hem och s-o-v-e-r. sen ska jag göra pannkakor till stephanie som kommer hungrig från sin man, medan jag får sushi. jag vet, hon är fan inte klok som väljer pannkakor när hon kan få sushi. men eh, kanske därför hon umgås med mig, för att hon inte är klok alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback