puppyeye of the day


ja, denna tjej förgyllde mig lördag.
jag lagade en sjukt god middag (vad fan gör jag på journalistiklinjen? mitt kall heter KOCK) och sedan mös vi och min kamera försvann.. sen hittade jag den - i händerna på en kamerakåt julia iklädd endast en svart spetsbh. fresh!
kom nyss hem, satt fint med mat och nu blire dusch innan jag sätter igång med plugget. senare kommer stephanie, alldeles för länge sedan, men ja, hon har ju boyfriend och jobb och grejer nu. jag är glad för den tid jag får!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Som sagt fanny, sjukt kul och vi ska absolut höras igen :) glad att du hade det trevligt! puss på dig snygging

2009-04-12 @ 16:37:36
URL: http://magnussonsjenny.blogg.se/
Postat av: Kingen

haha skön bild

2009-04-17 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback