stresssigt

jag har inte suttit still många minuter idag, bortsett från under lektionerna och måltider då.
upp 06.20, iväg till buss, skola till 12.55, sen till livets ord och intervjua, sen till stan, krama saknade andrea som nu äntligen återvänt, sen springa till bussen, gå hem, fixa middag, åka till knivsta och gymma, sen över till familjen sjödin och umgås lite med andrea och julia, innan jag åker hem igen, laddar med cola och koffeintabbletter för att orka plugga.
nu är klockan över midnatt och jag ska lägga mig, imorgon är det samma uppstignings tid och sedan väntar en hel dag full av stress hit och dit, inklusive nationella prov i tyska... funderar dock på att hoppa av på riktigt. hon kommer ändå inte ge mig betyget jag vill ha eftersom hon hatar mig. för att jag är bättre än henne.

varför skriver jag sånt här, det kan ju verkligen inte intressera en kotte. men eh ja. egentligen intresserar det faktiskt inte mig heller. så ja, jag slutar väl nu då. för ikväll. godnatt !

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad intervjuade du om på livets ord? :)

2009-04-23 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback