svammel

nu ska jag iväg till knivsta, först gymma och seeen så ska jag luncha med ditte : D har saknat denna (måste ju nästan kalla henne kvinna nu va?) som flyttat till nåt av alla -köping som finns med sin man.. alldeles för långt bort och vi har nu inte träffats på alldeles för länge, men som sagt, lunch idag med massa prat och skratt. vi får ta disney-myset någon annan dag, typ när jag ska ner dit och hälsa på. hon är dock en upptagen kvinna, modell som hon är.. berlin och schwarzkopf och grejer.. vaddå avis, nejnej!

aa hejdå, skriver väldigt hastigt nu, om 3 minuter "ska" vi åka, jag är dock oklädd och har inte packat ihop någonting ännu. jag är så dåligt på det där med tid. jag skyller på att jag föddes en vecka för tidigt, jag är liksom inte riktigt med. (??)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe 1 vecka.. Jag föddes 2,5 månad förtidigt (y)

2009-04-13 @ 11:20:44
URL: http://hannajosefina.blogg.se/
Postat av: dittteee

Jag hör av mig så fort jag kommer hem så ses vi då! någon gång under dagen blir det.. skulle tro att vi landar i knivsta runt 4 någon gång! Ringer då <3

2009-04-13 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback