klockan är nu 15:21

hallihallå,
jag är nyhemkommen, ligger i min säng och tänkte ta mig en power-napp. för vi landar inte förrens midnatt och sedan ska man få bagaget och ta sig till hotellet, så där lär vi inte vara före 2. alltså kan jag behöva någon timmes sömn, framför allt eftersom jag vaknade kvart över 6 imorse och inte kunde somna om. sedan tog jag mig ju en tripp till stockholm och MIKAS och sen blev jag bjuden på lunch och så hem igen. ja, det var min dag.

förresten så fick jag ett gulligt sms av en fin emma k också, hon frågade om jag klarat mig i jorbävningarna nere i italien. jag hade ingen aning om att det varit en följd av jordbävningar under gårdagen och nu idag, men så är tydligen läget. vi kommer dock ändå åka, hoppas att det inte blir värre skalv nu då, redan flera döda. jaja, det är ju faktiskt något vi inte kan styra över. (nej, inte ens jag)

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas du får det jätte bra där nere :)

2009-04-06 @ 21:07:52
URL: http://vitmotsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback