maybe, you should be dressed, for success

jaha, lördag nu igen och jag har för en gång skull en annan plan än att bara stryka omkring, äta godis och dega i huset hela dagen. (för sovit och degat och ätit godis har jag helt enkelt redan gjort)
lunchen avslutad, övervåning dammsugen och tvätt undanlagd. ja, nu ska jag snart bege mig ut till stallet. det var ungefär hundra år sedan, och jag gör det för att göra min mor glad. ut en sväng i skogen ska vi, njuta av det fina vårvädret och kanske prata och planera lite inför italien. sedan hem, duscha, fixa sig, sedan beger vi oss till stockholm för att se "de tre musketörerna" på stadsteatern. före det hinner vi med en asiatisk middag där någonstans med sällskapet på 12 pers varav jag känner 1. men ja, efter kvällen kanske jag har nya vänner, prata och vara social kan jag iallafall rätt bra.

igår var jag som sagt på bio med sushi på ayakos först, det var ... gott. godis smakar himla bra på bio, och jag fattar fortfarande inte hur jag i 3 (det är fan mycket) år avstod från allt gott, så som godis, kakor, snacks, bakelser, glass, olika sorters dryck - allt. jag kunde inte ens doppa tungan i ett glas fun light. uschi, fett skönt att det är över. samtidigt är det lite jobbigt, jag bara äter, hela tiden. onyttigt och mycket. dumma dumma. men jaja, jag kanske dör imorgon, som steph brukar säga. och det känns som en bra livfilsosofi, puss på den, och puss på henne.
hursom, jag och andrea hade några timmar på stan innan julia kom från skolan vid halv 4. ja för jag fick gå vid kvart i 1, gulle-gustav var så nöjd så och sa att nu kunde jag ju inte göra mer där, lika bra att jag fick påsk lov. så ja, jag köpte ett par fina och små jeans. eller, det är väl snarare jag som är lite för stor. snygga var dom iallafall! dessa plus en sommrig bikini ligger nu här bredvid mig, och jag är nu en lite fattigare och en lite nöjdare tjej.

imorgon blir har jag bara två saker på schemat än så länge, men de är både rätt väldigt viktiga. träna och packa. känns rätt obligatoriskt liksom. och på måndag beger jag mig som tidigare nämnt till huvudstaden igen för att besöka MIKAS, deras datorsystem har kraschat så nya pollar behövs till hemsidan. jag förstår att ni förgäves spanat in den varje dag i hopp om att se mina bilder, men som sagt, de kommer i veckan. (om inte systemet kraschar igen eller om jennifers barn blir sjuka igen eller johan åker bort igen... ja, nåt kan ju alltid hända -igen.) efter den korta visiten blir det lunch med en vän på stan någonstans och kanske lite kikande på stan. sen hem, middag och sista koll i packningen, innan avfärd mot arlanda. lyfter dock inte fören runt 9 nångång, rätt skönt. roligare blir det när vi ska hem, då blire till att kliva upp halv 3 på fredag morgon...

nej nu ropar mamsen, och jag ska ut och klappa och sen åka polle i vårsolen! sweet, XoXo


new jeans (new diet is maybe needed, sooon)


Kommentarer
Postat av: Amalia

Gu avd fina jeans! vart har du köpt dem?

Jag vet, an var helt knäpp som inte åt goda saker!! :S är beroende a Fun Light nu :P

Kramar Amalia

2009-04-04 @ 17:08:24
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ha det så bra i Italien, du!

Och snygga jeans!

Missyou <3

2009-04-05 @ 01:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback