7 - tre punkter vare här...

nu är det helg, och man får väl nästan säga att det är ett litet mini-lov, visst? fyra dagar är ju ändå dubbelt så mycket som en vanlig helg, och det känner jag ska betonas.

för att fatta mig kort, som jag verkligen ska försöka att göra nu, så sammanfattar jag läget som sådant:

  • åsa är verkligen bäst. hon kom på förklaringen till min konstiga attack i fredags. och om vi säger såhär - koffeinpiller kan fan vara farliga.
  • jag älskar min mattelärare, och han älskar mig. ohja!
  • nu ska jag iväg med bussis, till knivsta och hälsohuset, för att sedan ta tågsi till stan med bästa vännen och väl där möter vi upp den sista saknade delen av våran fina trio, och sen beger vi oss till något jag hört ska vara en riktig lyx-lya.

ni får ha en trevlig valborg allesammans, jag vet inte när jag kommer till en dator nästa gång, sover borta några nätter nu tror jag. men tills dess, püss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback