19:57 måndag 17/8

fyfan vilken helvetesdag.
men jag lever, jag har samlat mig - jag har pratat med åsa och tränat.
när jag mår dåligt tar det först emot att gå till gymmet,
men när jag väl är där, då finns det inget jag hellre gör.
stannade över två timmar och bara ... tränade.
och så ringde som sagt åsa, hon är helt fantastisk.
helt super, helt underbar, helt bäst bara.
jag önskar jag kunde adoptera henne,
typ låsa in henne i garderoben och ta fram när jag mår skit.
ah, det vore nått.

nu ska jag klä på mig, känns bäst att vara påklädd när man får besök.
XoXo


Kommentarer
Postat av: Sarah

Är det Åsa N på barn-ungdomsät på ackis?

2009-08-17 @ 20:18:25
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Saga

Å det ska komma från en fotomodell?

DU är snygg!

2009-08-17 @ 20:53:30
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: hampus

She's an angel.

Överväger fortfarande giftemål, om jag bara haft några få år till på nacken. :)



Låt inte träningen stiga dig åt huvudet, du är både smart, men (som du redan vet och jag poängterar i onödan) blir det då man fastnat, ungefär som att stoppa en lejonflock med hjälp av kaninkostym.



Oroar mig lite för det. :/



Lycka till på torsdag!



mvh

2009-08-17 @ 21:14:16
Postat av: Amalia

varför fick jag aldrig träffa henne? Någon som verkar kunna saker och ting om äs. BLÄ på vården och dess inkompetenta idioter som TROR de kan något om anorexi.

:@

2009-08-18 @ 00:05:50
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback