23.00

jag är trött, arg och ledsen.
trött för att jag varit igång alldeles för länge och intensivt idag för att min kropp ska palla,
arg för att min granne vänt min mamma mot mig i ännu en grej,
han ljuger och kart hon tror mer på honom, har är vuxen och har makt eftersom han faktiskt äger huset hon bor i,
och ledsen - så väldigt - är jag för att på tisdag sticker lina.
TILL NORGE. och sticker som i flyttar. ja, så jävla illa är det.

imorgonbitti tar jag och släpper bomben till mamma, att jag kommer vara borta ett tag.
tur att jag har några riktiga vänner iallafall, såna som finns där.
inte säker på om hon släpper mig, men isåfall gör jag det bara.
jag behöver det, för att över huvudtaget klara skolan, livet - allt.

nej, nu ska jag sova. försöka iallafall.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ska du?

2009-08-27 @ 17:35:00
Postat av: amanda

hej svej. är du och din mamma osams? flyr du hemmet? vem var nöjd med din viktuppgång på 10 kg? jag ser inte alls några överflödiga kilon på din kropp. du är TUNN. tunn. tunn. begrips?! ;) kram på rej. hoppas din helg blir finfin.

2009-08-29 @ 16:07:52
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback