23.20

BLÄÄÄ
- liten parantes för stunden bara.


jag ha legat i min säng med massa massa godis
och sett på sex and the city.
jag har snott ostbågar av min bror och smsat.
väärd söndagkväll.

imorgon är det måndag,
sista måndagen det här sommarlovet.
jag ska gymma och åka till guc och skriva på papper.
och så.
sen tisdag och onsdag...sen skola.
till november då man får en liten liten vecka ledigt.
och det blir ju då inge USA för mig i höst.
tråkigt, men skolan får gå före nu..

aa skitsamma, sova nu. GODNATT
XoXo

Kommentarer
Postat av: Amalia

Två frågor:

1. varför skola bara till november. sedan vad?

2. USA? Förklara!! :D



Nee, jag har nog aldrig velat dö. Fast jag minns att jag i mellanstadiet ibland när min totalta fobi för att spy stopapde hela mitt liv önskade att jag inte hade fötts. Men jag har aldrig velat dö nu när jag nu lever. För jag anser att det är det yttersta beviset för feghet. Att lämna över allt på alla andra. Att de ska känna skuld.

Men som tur är är jag nog en av världen STÖRTA optimister! Allt kan ju bara bli bätte? För vi har redan varit i helvetet...

Puss /Amalia

2009-08-16 @ 23:37:45
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback