alfabetet baklänges

att säga att jag började rosendal idag känns lite väl,
var väl där en dryg timme, fick massa papper och lyckades stöta på rätt många bekanta ansikten.
det verkar ju väldigt bra måste jag säga, och schemat ser bra ut.
sen har jag hunnit gymma, handla för 500 kr och äta sushi med carita också.
dvs - bra dag.
nu ligger jag i sängen med mitt dagliga godis och cola, och slår snart på SATC.

jag blir så otroligt besviken och ledsen. verkligen. låt mig bevisa motsatsen först, innan du dömmer.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Önskade jag fick gymma!

2009-08-20 @ 21:39:47
URL: http://gabriiellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fanny! Du är inte stor, du är normal. Nu kan du inte säga att jag säger det fäör att jag inte har sett dig. Jag LOVAR alla som ser dig skulle säga oh tycka att du är smal! Du såg verkligen hur bra ut som helst!

Hur tyckte du det var på rosendal? Vi har redan dragit ig¨ng vårt PA och ska vaccinera oss imorgon :S AHHHH, snart är jag i kenya..

Kramar

2009-08-20 @ 22:14:00
Postat av: elin

hej fanny, är det svårt att byta gymnasium till 2:an är det mycket men måste läsa i kapp o så?

2009-08-20 @ 23:27:43
URL: http://eedlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback