bröd och sånt

lördag idag
jag vaknade efter 4 timmar sömn, hungrig..
så japp, dagen började med feting fail.
men idag kommer iallafall mams hem och hon ska nog kunna
hjälpa mig att få ordning på det här.
och så börjar snart skolan och då blir det lättare att få någon
slags rytm och regelbundenhet i livet igen.

ikväll är det som sagt kräftskiva,
och jag tog på mig jobbet att baka bröd.
det är ungefär världens lättaste bakning, och receptet är på 3 ingridienser + vatten.
ändå blir det alltid asgott, men det är väl för mina skills, eller nåt.
nu har det jäst i snart två timmar, så jag han med en skön promenix,
ny runda idag men samma sträcka, och jag har blivit snabbare!
7,8 km/h enligt kalkylatorn.. dvs var jag hemma igen nu efter 75 minuter cirkus.
aja, nu ska det snurras och bakas ut, sen in i ugnen!

XoXo

Kommentarer
Postat av: julie

åh kommer du till andie ikväll! så glad jag blir :D har saknat dig rötis.

2009-08-15 @ 12:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback