dag 1

yeah, jag kör seriöst och säger nu "första dagen på mitt nya liv".
har precis fått i mig en smoothie bestående av hallon, blåbär och lite funlight
nu väntar en powerwalk/joggingtur och efter det kör jag styrka.
pass ett.
under eftermiddagen tar jag mig till FORM eftersom Hälsohuset är stängt under helgerna nu i sommar
pass två.
sen är det chill, tar mig till lina som ligger hemma sjuk.
blir förmodligen sex and the city och massa prat.

nej, nu måste jag köra igång!
XoXo

bilden är ur sports illustrated

Kommentarer
Postat av: MITZVI

och varför I HELVETE gör du såhär? :S

vad är det fömening?!

jag tänker inte se på när du börjar "ditt nya liv" för ditt såkallade nya liv är inte nyttigt nånstans. sen när blev det bra att dricka funlight och träna två gånger om dagen. jag blir så frustrerad. för jag kan inget göra. GAH. och arg blir jag. men jag kan ju inte bli arg på dig utan din jävla sjukdom som aldrig släpper taget. ÅH. jag älskar dig. det vet du..

2009-08-09 @ 10:40:43
URL: http://pulsera.blogg.se/
Postat av: Sabrina

fanny, sluta nu. kom igen, vi fikar eller nåt när skolan börjat, pratar eller nåt. vet att vi inte typ umgås jättemycket men vad äre för mening att fucka upp sitt liv igen? tvingas sluta skolan, inte kunna leva för man är smal. lev som fransyskorna--bon vivant! men snälla gör inte såhär. vad säger åsa, din mamma? we love you!

2009-08-09 @ 12:08:40
Postat av: j

Fanny jag tycker som ovanstående, vill du falla igen? Seriöst du verkar ha världens skevaste kroppsuppfattning vad gäller dig själv. Du är ju förfan redan mager så det skriker om det!



Vill du vara sjuk när du är 30 år? Inte kunna skaffa barn och familj, ha ångest så fort du ska på middag någonstans, inte våga resa och uppleva saker. Städnigt svälta och bli helt avskärmad från verkligheten?



Visst att svälten känns toppen i början men i slutändan kommer du aldrig bli lycklig, i värsta fall dö..



Du som är så jäkla fin!

2009-08-09 @ 14:59:49
URL: http://blifrisk.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag blir alldeles ledsen, kunde jag skulle ujag byta ögon med dig, du måste börja se på dig som du verkligen ser ut.. :(

Du är sjukt vacker!

Jag vill fan inte se dig på sjukan igen, så sluta upp med denna skit nu!

2009-08-09 @ 16:33:43
Postat av: Anonym

du är smalare än hon på bilden, bara så du vet. för du verkar ju inte se det själv.



kom ihåg anorexi är en kronisk sjukdom. och ett av kriterierna för anorexi är som du vet skev kroppsuppfattning. bara för att du lär dig äta normalt igen så betyder det inte att du får en normal kroppsuppfattning. och det har du ju uppenbarligen inte.

2009-08-09 @ 16:53:45
Postat av: Anonym

varför håller du på så här? Visst, om du vill förstöra ditt liv tillsammans med anorexin så varsegod. fast det är inte värd det. kämpa för ett friskt och värdigt liv istället!

2009-08-14 @ 21:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback