en dubbel till idag, bra fanny bra !

puh, stressig dag.
vaknade efter alldeles för få timmars sömn klockan 8 och drog en snabb frukost med mams
innan jag stack till knivsta och hälsohuset.
sen uppsala och åsa, sen tillbaka till knivsta och återigen hälsohuset.
kom precis hem, så nu ligger jag nyduschad och trött i min säng med min gudomliga smoothie.
fast jag vet inte om det är en riktig smoothie, måste inte de innehålla mjölk eller så?
god är den iallafall.

mor och bror är på gröna lund och jag är ensam i huset till 9 ikväll,
det blir packa och fortsätta på dittes present.
kanske tar jag mig en powernap också.
shit vad min blogg är givande och intressant!

XoXo :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

hejhopp jag har inte bara gått upp 4 kg. Jag har gått upp 4 kg på 5 veckor, men totalt nästan 13.

2009-08-04 @ 17:56:14
URL: http://underbarasarah.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kram tillbaka, förresten. När ångesten är med mih har jag en tendens att låta lite subbig. Sry.

2009-08-04 @ 17:59:35
URL: http://underbarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback