f-fanny vare ja..

om 9 timmar går jag upp.
om 12 timmar sitter jag och räkan på tåget.
om 24 timmar äre utgång som gäller.
yeppyepp göteborg ska besökas för första gången för min del.
liseberg står självklart på schemat, så också god mat och vin med jordgubbar.
inte för att vin är gott, det kan andrea få, jag tar bären.
jag har checkat läget och 924 m från hotellet finns ett gym där man kan träna för 80 kr/gång.
strålande ! då slipper jag joggingrundor och sittups på hårda hotellrumsgolv.
för jag måste följa mammas och åsas order om att träna regelbundet nu igen..
och äta bra, dvs nyttigt. godis/glass/chips/allt-som-är-gott-förbud...
japp, där fick ni så ni teg va.
fetto-fanny is back.
och ja, det smeknamnet hade jag i låg- och mellanstadiet.

+ stephie redigerar bilder från förra fotograferingen :D
XoXo

Kommentarer
Postat av: sabina

hej följer din blogg varje dag..undrar bara vf ska du inte äta chips och sånt?..hallå du e super smal!!!!!!..ja blir orolig..:/ kram

2009-08-04 @ 23:18:09
URL: http://beeiis.devote.se
Postat av: Amalia

Hur har du kunnat få order om att träna regelbundet och att inte äta något sött? Om du ser ut som på bilderna så skulle du seriöst (!) kunna gå upp minst 10 kg till och fortfarande ändå vara normalt smal då. Nu får man ta bort prefixet "normal". :S

Kramar

2009-08-05 @ 00:21:51
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Du måste lugna dig med tränandet, Fanny. Det här är inte okej! Du sliter ut din kropp. Man ska inte behöva träna på sin semester och speciellt inte två ggr om dagen. Hoppas du tar åt dig utav nått av det jag skriver. Puss älskade vän

2009-08-05 @ 02:22:27
Postat av: amanda

klart jag skulle äTA av den :D annars hade jag inte bett om det, knasboll :D hoppas ni får en underbar resa, idag är min semester slut. dags att dra till jobbet. fy BUBBLAN. går du på gymnasiet/högskola eller jobbar du? kramis

2009-08-05 @ 15:21:53
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback