imorgon


som ni ser är min fredag ganska chill (tänk bort de röda fälten, de är bara SA-tid)
så imorgon börjar jag 13.25 och slutar 14.10
det är väl ungefär det enda positiva just nu

på den motsatta listan finner vi tjockhet (16 kg varav 6 helt onödiga eftersom de var nöjda), ensamhet,
övergivnad, hat, tårar, skolstress, beroenden av dåliga saker... and so on.
jag försöker komma på något jag fortfarande har och som jag lever för,
och jag vet att det låter hey-emo men jag kommer fan inte på nåt.
jag borde kanske sova, tänkte gymma imorgon innan skolan. och efter.
detta är planen, men mina planer blir aldrig som jag tänkt.
jag ska iallafall äta sushi med en vän, det blir lätt dagens höjdpunkt.

godnatt
XoXo

Kommentarer
Postat av: Emily

Jag ÄLSKAR sushi. Riktigt gott är det.

2009-08-28 @ 18:33:04
URL: http://fruit.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback