inte hänga läpp!

ibland känns saker och ting lite bättre!
men inte när ens lina-mami flyttar om mindre än 24 timmar,
när man har så mycket plugg att man helt enkelt inte orkar ta tag i dem,
när vänner om och om och om igen sviker
eller när det där som kallas det bästa och finaste (kärlek) poppar upp och förstör

nää, inte hänga läpp fanny!
nej nu blir det att svälja koffeintabletterna med sista colan innan jag kör till gymmet
jag somnade på bussen på väg hem och är fruktansvärt sliten,
men hallå - sista augusti, imorgon kommer nya listan upp, och fan vad jag ska vara med!
XoXo


att ditte flyttade hem var ju helt klart min räddning!!

Kommentarer
Postat av: juno

har en inteljuv med en tjej med anorexi nu i bloggen.

btw, hoppas du mår bra!

2009-08-31 @ 19:21:10
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: juno

har en inteljuv med en tjej med anorexi nu i bloggen.

btw, hoppas du mår bra!

2009-08-31 @ 19:22:37
URL: http://jjuno.blogg.se/
Postat av: sofie

<3

Postat av: sara

är du och steph inte bänner längre?

2009-08-31 @ 20:56:05
Postat av: Anonym

vänner*

2009-08-31 @ 20:56:45
Postat av: Amalia

tackar! Komemr aldrig ge mig, och jag KOMMER få rätt. John är på min sida. han sa till mig idag att jag inte skulle särbehandlas (varken posetivt el. negativ) pga av min sjukdom på resan! ha ta den nu Hansen!!!!!!!

På tal om mkt skoljobb... det är bara och vänja sig. På rosendals går man inte ca 8h 5 dar i veckan utan det är 24/7 skola :P haha. Fast jag skulle iof aldrig byta ut den..

/Amalia

2009-08-31 @ 22:03:02
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback