JO08

på torsdag börjar jag skolan,
men inte GUC - utan rosendal!
den 40e platsen i klass JO08 som nu precis blev ledig efter
att nån brud stack utomlands till tvåa, den är när nu min!
wiiie jag är glad som bara den och hoppas det blir bra.
jag har läst helt fel ämnen, och kommer behöva läsa igen 4 kurser under tvåan...
men ja, som mamsi sa ikväll i bilen;
"nu har du gått i skolan ett år, och du är ur sjukdomen ordentligt"
- så jaa, nu blire pluggpluggplugg det kommande året!


en bild från göteborg

Kommentarer
Postat av: hampus

Kommer med andra ord att bokstavligt springa på dig lite då och då.

Grattis till platsen :)

2009-08-12 @ 10:14:41
Postat av: sofie

klassen är underbar det kan jag lova dig och vi måste ses!

Postat av: nicklas

jag kommer sakna dig supermycket lilla kvinna. är lite sur på dig, så bjud mig på choklad.

2009-08-12 @ 18:37:56
URL: http://glasberg.blogg.se/
Postat av: Amalia

Som gammal relik bland eleverna på Rosendal (mitt fjärde år i höst ju :P) hälsar jag dig välkommen til den bästa skolan!

Vi kommer nog ses i korridorerna, håller ju till i den över dig!

Kramar

2009-08-13 @ 00:59:58
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback