kameror och idioter

jag installerar...
fick min efterlängtade systemkamera i söndags på födelsedagen.
hej EOS 500D !

mindre kul är att jag snart ska över till grannen för utskällning.
de kunde tydligen inte sova i lördags när det var folk här,
"bilar körde hela natten och urinerande killar med öl i händerna utanför fönstret"
fick nyss höra av en vän att någon gått in i FEL HUS också, dvs deras hus.
okej, jag fattar att de blev störda och jag beklagar.
men är jag hemsk om jag tycker att de överreagerar liiite väl när vi bott här i 10 ÅR och jag nu 1 NATT hörs?
att sen gubbenidioten idag kommer och skäller på mamma och vill prata "allvarliga följder" är bara droppen.
de kan fan komma till mig.
eller, det kunde de ju tydligen inte, så nu går jag över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback