long befor rock'n'roll

god morgon,
vet ni vad jag gjorde mellan tolv och tre inatt?
jag beställde bilder.
100 st.
och hälften var jag tvungen att ändra format på, fixa ljuset eller på annat sätt småjustera lite,
därav den alldeles för sega beställningen.

nu har sagt hejdå till mami och eric, de drar ner till lund några dagar.
alltså, jag är ensam i huset tills lördag kväll...
jag ska se till att utnyttja dagarna själv så mycket det bara går.
dvs gymma och plugga. typ bara det.
jag har ju en historiebok här som jag tydligen ska läsa..
hm gud så roligt!

ikväll är det fest i någon håla på j, tror den kanske hette järlåsa?
vart fan ligger det ens?
off ligger den iallafall.

ditte har stuckit igen, till italien.
och lina är kanske fortfarande sjuk?
hursom så är hon väldigt svår att få tag på eftersom hon supit bort telefonen.

nej nu måste jag kila, cykeln står och väntar!
XoXo

Kommentarer
Postat av: Lina

Har inte supit bort, den blev snodd :)

2009-08-12 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback