rätt bra dag idag

... känns ju skönt efter gårdagskvällen som spårade totalt.
endade hemma hos lina tillsammans med jesper.
vi såg på sex and the city, satt ute och pratade länge och fyy vad fint och bra allt bara vart tillslut iallafall.

under dagen som somsagt började hos lina har jag gymmat,
sen stack jag in till stan för att ge emma sin födelsedagspresent
tillsammans med andrea, hoppas och tror hon blev glad.
hemåt till knivsta igen, och då gick jag och gymmade igen.
efter 70 minuter tog jag favorit niklas (ja min moppe har en namn) hem.
gick helt okej, hade kanske inte väntat mig en fin återförening heller så.. 
sticker till knivsta och andrea nu, får se vad det blir av kvällen.
chill iallafall.

bra dag är hur som läget för tillfället.
XoXo

Kommentarer
Postat av: DELILAH

borde kanske inte gymma så mycket trots allt...no offence, but that's just my opinion.

2009-08-03 @ 23:55:34
URL: http://delajla.devote.se
Postat av: niccis

åh du har döpt moppen efter mig :*

2009-08-05 @ 00:42:45
URL: http://glasberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback