tjitjo

kom på att jag fyller 17 nästa söndag, dvs om 8 dagar.
wiho, dags att börja ställa larmet och komma på bästa överraskningen nu då vänner!
jag håller fortfarande på med dittes fantastika present..
om hon inte blir glad bryter jag kontakten med henne.
all tid, kärlek och tanke jag lagt ner på den!
ja herregud.

på tal om presenter har jag idag börjat klura på en bra 50-års present till min far...
han fyller den 3e januari och ja jag vet att det är ett tag kvar,
men jag är alltid ute i god tid.
iallafall när det gäller presenter.
funderar på att göra vin.
själv alltså, kanske kanske får mamma guida mig lite.
men han älskar ju vin,
och jag älskar att ge personliga saker.
sen att vinet kanske smakar mindre bra och att jag måste bära det upp i alperna där vi ska fira,
det är inte så viktigt ju, poängen är att det är en himla bra idé!

dags att fixa sig nu här känner jag.
tema röda läppar och frisyr ikväll på skivan känns sådär..!
jag försöker verkligen föreställa mig mig själv i detta med det går fan inte.
blir inge.

XoXo - kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback