trött_tjej_92

tja,
jag är lagom trött nu.
efter 5 timmars sömn hos wall tog jag cykeln till ditte för att duka upp en
brunch med bara goda saker som jag vet hon älskar.
vi satt till 12 och sen planerade vi fest, och sen stack jag och gymmade,
cykla hem och fixa middag, sen med mami på BT (body toning, hur ambitiöst låter inte det?)
och så ica. och så nu ligga i sängen poch äta choklad, nötter och godis. gött.
imorgon börjar jag rosendal och så ska jag äta sushi (som förövrigt var hundra år sen, cirkus) med carita.
aah, nu äre fan dags att tänka på refrängen, som lina så fyndigt sa inatt klockan 4.

XoXo - GRATTIS DITTE PÅ 20-ÅRSDAGEN
och lina, är minn kamera kvar hos dig ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback