senaste dagarna

- det blir bilder istället för en halvtrist novell -


som sagt, det var jag och räkan!




dag ett - sushi ett



ben and jerrys efter brabra bio


kvällspromenix


dag två - lisebergsköande


svalkas av i kållerado


michael jackson och per gessle - liksom!


fish'n' chips - liksom!


dag två - sushi två


jag hamnar alltid där!


min lilla pretty girl ser på pretty women efter en varm, rolig och allmänt bra dag!


kortspel och tredje dagens tredje sushi på tåget hem!


vi böt i knivsta och körde mot sigtuna - bra avslut på bästa dagarna!



japp, det var alltså en bra tripp ner till göteborg.
vi har ätit gott, haft supermysigt och
gjort av med alldeles för mycket pengar.
det är väl så det ska vara?
godnatt blev det dock inte förens halv 8 imorse när vi kom hem från
grabbarna i sigtuna, det kändes som att det var dags att dra när de
två som ännu inte däckat öppnar ytterligare en öl.

nu blir det nog att hämta hem en pizza,
ska försöka nå lina kvinnan utan mobil wall först bara.
XoXo

Kommentarer
Postat av: amanda

ÅH. ser härligt ut. all god sushi o liseberg. gbg forever in my heart.

2009-08-08 @ 17:55:46
URL: http://bootylicious.devote.se
Postat av: a

att jag alltid lyckas med att vara så snygg!

2009-08-08 @ 20:02:31
Postat av: Anonym

vad snäll du såg ut :)

2009-08-09 @ 00:17:45
Postat av: Sandra

DU är jättejätte fin!!!

2009-08-10 @ 15:19:52
URL: http://backtofuture.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback