natti

jag börjar lessna nu...hur länge till?

bra film? 17 again.
se den se den.

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Amalia

fanny, snälla gumman! Väger du mindre än 56 kg nu? det är som om jag skulle väga 45 kilo, och jag väger typ 43 nu. och 2 kg syns inte. Så då är vi lika pinnsmala vet du. Om jag fattat saken rätt, så behövde du bara väga 52 kg för dem på Bup eller vad då? Det verkar lite mysko :S Du kan ju knappst ha normalt BMI då. Fast BMI är ju bara en siffra och de viktigaste är att man mår bra och att kroppen funkar!

Du kommer nog klara skolan hur bra som helst. Fast det känns osm en stor del anorektiker o fd. anorektiker har samlas under rosendals tak. Det var 5 pers (!) i min förra klass som haft problem :S

Kramar <3

2009-08-14 @ 00:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback