finfint

fick just svar på min fråga om varför läsarsiffrorna sjunker -
jag skriver samma sak hela tiden.
jahaa
dåså, bara att börja skriva mer.. annat.
typ, om någon annan? än mig alltså
fett bra! tack för hjälpen du (anonym tyvärr)

fotade lina idag, kollar igenom bilderna nu
jag har mycket att lära, min bebis kan så mycket!
jaa, jag måste ju fortsätta kalla den bebis tills jag kommit på nåt bättre namn..

en annan snygg vän, det är ju ditte.
gårdagskvällen var finfin, och även där hade jag med mig min nya älskling
avslutar med de bilderna, snart kommer lina-picsen!
Xoxo



varför inte äta sushi med kniv och gaffel? jag menar, så gör ditte...



Kommentarer
Postat av: Amalia

Sushi!! Gu vad jag blev sugen nu...

2009-08-30 @ 23:01:00
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback