classic

jag hade planerat att vara super-hurtig idag.
cykla till knivsta, åka in till stan och gymma nån timme, sen cykla hem igen.
och så skulle jag äta bra och bara ha en allmänt fin dag,
som skulle avslutas med en redig fylla eller liknande.
självklart även cykla till och från var jag nu skulle hålla hus hela natten vilt dansandes.
eller vad man nu ska göra en sommarlovskväll

oj vad min dag inte blev så.
jag gjorde precis alla fel man kunde och nu ligger jag i min säng och säger till mig själv att fan,
ny vecka på ingång och fan vad den ska bli bättre.

förresten hade jag dock en superdejt idag med nicklas och elin.
de är ju en av få orsaker att stanna kvar på GUC till hösten...
får se hur det blir med hela skolbiten också ja,
fan vad allt har blivit cp senaste tiden.

göteborg på ingång också, herregud.
om två dygn och nån timme sitter vi på tåget andrea (!)
jag hoppas på strålande fint väder, bra shopping, nya bekantskaper

nej nu ska jag prata vidare med världens bästaste lina och sen sova.
imorgon ska bli en bra dag. fyfan !

XoXo


Kommentarer
Postat av: niccis

det var så fiiiint, vi vill ha dig :*

2009-08-02 @ 23:44:08
URL: http://glasberg.blogg.se/
Postat av: amanda

hej söt. jag arbetar tyvärr onsdag, torsdag, fredag... hade jag varit ledig hade jag mer än gärna åkt till göteborg och mött upp min CHOKLAD vän :) var bor du annars? kramis!!

2009-08-03 @ 07:00:01
URL: http://bootylicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback