impulsivitet

mmmmmm
igårkväll mådde jag riktigt bra
ja gud så fin känsla det var!
började med chill med grabbarna och ditte
jag och ditte ska nu börja leta lägenhet - dvs jag bör börja leta jobb!
sen ville jag var impulsiv och tog sista bussen till sigtuna,
lika trevligt som vanligt med dem.
jag fick somna till Ensam Hemma med en söt liten valp intryckt i mitten,
vaknade gjorde vi igen lite för tidigt då jobb tydligen stod på schemat
så jag har nu hunnit hämta moppen min som stannade i knivsta,
och köpa lördagsgodis, såklart!!
det sitter jag och laddar en sockerkick med, så jag ska orka träna lite.
sen trodde jag att lina var taggad på att fota, men kvinnan går ju aldrig att nå..
så LINA WALL - IMORGON, SÖNDAG, DÅ TAR DU DIG TID FÖR MIG, okej??
måste inte vara fotografering, gärna bara mys och prat.
praktiskt med bloggen ibland, jag vet att du läser lina :)

ikväll blir det ditte och mat och mys - bästaste hon!
sen är det avskedskalas hos en barndomsvän också,
men septisk om jag orkar ta mig dit.. eller om det är tillräckligt kul folk.
tveksamt.

nej nu ska jag ta mig samman och bränna de tusen kcal jag just stoppat i mig,
hälsohuset nästa,
XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback