yoyeah

skola skola skola
det spöregnar, jag var här en och en halv timme för tidigt och
jag har fortfarande inte repat mig från min idiot till grannes utskällning igårkväll.
rökande besök får nu inte längre röka på gården. alltså inte ens på vår terass eller tomt.
hejhopp surgubbe jag ska fan aldrig hyra hus, eget skare va. hyresvärdar är bajs.

nu börjar  vi iallafall äntligen. samhälsskunskap och ekonomi. sen tyska.
det är det värsta med hela det här skolbytet, att här är steg 4 obligatoriskt.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: ditte

oj bäst att jag slutar röka snabbt som tusan! och jag vill fortfarande att du ringer mig.. <3

2009-08-26 @ 13:50:06
Postat av: Anonym

Det var inte bra att du kallade honom surgubbe...

2009-08-26 @ 21:22:29
Postat av: Amalia

har du fått din dator????!!!!

2009-08-26 @ 22:22:01
URL: http://amaliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback