26 december 2009

jag tänkte bara säga att orsken att jag inte varit inne och uppdaterat så mycket (senaste dygnet..) beror på två orsaker - ett: jag måste vara med familjen nu och inte bara sitta vid datorn och två: det är himla bökigt att koppla in internet här eftersom det inte finns trådlöst. plus att de få gånger jag tar mig loss och loggar in så fixar jag min andra blogg, min blivande fotoblogg. jag kommer nog fortfarande lägga in bilder här men den andra bloggen blir bara för foto.

för övrigt så har nu också lotta och louise ankommit och jag och L tänkte snart dra igång ett The Sims 3 - LAN
linas kommentar när jag köpt mitt nya the sims;
"vi gör en lina-sims och en fanny-sims, och så blir de lesbiska!!"


Kommentarer
Postat av: Superior by JFR

Superior by JFR - stilfulla designer smycken!



Ljust silver, svart läder, berlocker, sötvattenspärlor... tillsammans bildar dessa ting underbara smycken som du finner i min kollektion "Superior by JFR" på www.jfr.webb.se! Vi har just nu ett erbjudande för dig som bloggar, maila bara på [email protected] så berättar vi mer!



// Superior by JFR

www.JFR.webb.se

2009-12-26 @ 21:40:04
URL: http://www.jfr.webb.se
Postat av: Lina

Wanna be my girlfriend, huh?

2009-12-27 @ 00:31:53
URL: http://linawall.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback