blattekommentar och spekulationer

haha,
jag läser kritiken ang. min användning av ordet blatte. men hallå (!)
"din mamma är så..." - det första jag tänker på är en battle mellan "gangsta1 och gansta2"
(för här säger vi inte blatte) i någon gränd, gärna med wilmer valderrama i bakgrunden.
jag skulle aldrig ropar "jävla blatteee" efter någon, men jag kan använda ordet i
icke-personliga eller ironiska sammanhang, so?

och -
jag tycker det är en sån självklarhet att människor med vackert yttre
och fult inre inte är intressanta, att jag inte trodde jag behövde skriva det.
det jag spekulerade i var varför människor envisas med att säga att "insidan är viktigast",
för det handlar om en balans. en människa med äckligt inre vill man inte ha vare sig
de är snygga eller inte, iallafall om man vill ha relation och inte ligg.
och en människa med vackert inre men som har en utsida som verkligen är ottraktiv
- det funkar faktiskt inte. som tur är har alla olika smak som sagt, och det är nog ytterst få
människor som är äckligt fula och som inte kan kompensera det med sitt inre,
iallafall för någon. ni vet, det finns en "den rätte" för alla...
jag drog ett extremt exempel visst, men shit det var en spekulation.

och vänta lite nu, kan någon helt ärligt säga att de vill
mysa med en av de två till vänster i bilden där nere?
det var ju bara det jag sa.


Kommentarer
Postat av: Mergime

shiiiiit vad folket är känsliga :O

jag som är blatte tog inte illa upp för

jag förstår Fannys ironi, lol läs hennes blogg mer

innan ni trycker ner henne.

äh fänny, du e cool så fortsätt vara de (H)

2009-12-22 @ 18:09:46
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
Postat av: steph

Nej, ingen vill ligga med någon man inte attraheras utav. det är väl självklart. Men vad manattraheras av är väldigt olika. jag kan LOVA dig att det finns någon som skulle vilja ligga med de där du la upp.

2009-12-22 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback