från en svunnen tid

fick en idé.
när jag var smal var det väldigt roligt att handla kläder,
så nu har jag 5 garderober med kläder jag inte får på mig.
knappt använt en del, och annat såklart använt mer.
funderar på att sälja en del. beror väl på om någon är intresserad?
priset blir det högstbjudande ger
(om det inte är för lite, då donerar jag det eller nåt istället)


KLICKA PÅMINIATYRERENA FÖR ATT SE STORT


som min lila klänning från london jag hade förra nyårsafton,
använd endast då, alltså en gång.
från Dorothy Perkins, storlek 36





 här ett par jeans shorts med hög midja,
 också bara använda en gång.
 från Lindex, storlek 38



                                   klänningen jag hade på valborg,
                                   vilket är enda gången jag använt den.
                                   från Gina Tricot, storlek S




favorit jeansen med slitningar,
dessa har jag använt mer,
men de var ju slitna från början så!
från Gina Tricot, Storlek 25



                                   Grå klänning, använd 4-5 gånger max.
                                  också den från Gina Tricot, Storlek XS



favorit klänningen,
skitsnygg med "slitsen" i ryggen.
använt två-tre gånger bara.
från TOP SHOP storlek 34



                                                           söt blommig kjol från jsfn,
                                                                       använd 4 gånger.        
                                                               storlek 34 och insydd 



ljusgrå kjol med sne dragkedja,
använd en enda gång.
från HM, storlek 34
                             

                                                         
                                                          min klänning från niornas bal,
                                                        från en balklänningsaffär i lund.
                                                              endast använd på just balen.
                                                                                           storlek S

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej! är superintresserad av din randiga klänning från top shop! hur mkt vill du ha för den?

kram

2009-12-20 @ 18:26:31
URL: http://mikageda.blogg.se/
Postat av: sofie

om jag kommer i jeansen, (knappast troligt) är jag intresserad av dom. och nu struntar jag i vad du säger, en dag svänger jag förbi med din julklapp!

Postat av: Jessica

klänningen från topshop och gråa kjolen från h&m, vill ha! du kan ju maila mig om dom finns kvar med pris osv.

2009-12-20 @ 19:04:52
Postat av: mathea

Lindex, storlek 38 = vill jag köpa.

Blommiga tjolen = vill köpa

Gina Tricot, Storlek XS = vill jag också köpa !



Ska man lägga ett pris här? eller hur gör man?

Beror också på vilket som finns kvar nu. haha :D

kramkram!

2009-12-20 @ 19:33:15
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: michaela

Okej :) kanske, 200? kram!

2009-12-20 @ 20:01:34
URL: http://mikageda.blogg.se/
Postat av: Elina Nyström

ljusgrå kjol med sne dragkedja,

använd en enda gång.

från HM, storlek 34



Jag vill ha hur mycket?



Och



här ett par jeans shorts med hög midja,

också bara använda en gång.

från Lindex, storlek 38

2009-12-20 @ 20:40:49
Postat av: mathea

Okej! :D

men jag lägger :



Lindex, storlek 38 = lägger 70 kr

Blommiga kjolen = 40 kr

Gina Tricot, Storlek XS = 70 kr



meddela mig om det blir högre priser <3

Kramar !

2009-12-20 @ 21:37:28
URL: http://ispravak.blogg.se/
Postat av: Saga E

Okej, Fanny. Dorothy Perkins-klänningen är den enda jag kanske kommer i, förutom den ljuvliga balklänningen. Köper den gärna, den lila alltså. Om du har vägarna förbi Rickomberga kan jag ju testa den;)

Puss på dig.

2009-12-20 @ 22:25:07
URL: http://elidor.blogg.se/
Postat av: sofie

menar verkligen inte dig lilla vännen. saknar dig så mycket ska du veta. jag hör av mig innan jag kommer så du kan va beredd, vet hur jobbigt det kan kännas att gå omkrig ovetandes. vill gärna ha jeansen men är som sagt väldigt tveksam till att jag skulle komma i dom :P

Postat av: Lina

Jeansen skulle jag kunna testa! Kan komma förbi någon dag. Känns konstigt att lägga ett pris på något man inte vet hur det sitter, så jag avvaktar med det. Även klänningen från topshop och den blommiga kjolen. Hihi.

2009-12-21 @ 02:51:08
URL: http://linawall.wordpress.com
Postat av: petra

klänningen från top shop var grymt snygg!

2009-12-21 @ 11:27:51
URL: http://petravp.blogg.se/
Postat av: ellen ö

jag är intresserad av jeansen och den blommiga kjolen!

hur mycket ? :)

du kan väl maila mig ?

eftersom jag inte har nån blogg så kan du ju få tag på mig på fb elr via mail.

sköt om dig stumpan

2009-12-21 @ 17:14:21
Postat av: petra

tack så jätte mycket, men det är du med, verkligen!

Skulle kunna betala vad som helst för den! Men tror tyvärr den kommer vara för liten. Sadface.

2009-12-21 @ 18:37:59
URL: http://petravp.blogg.se/
Postat av: petra

jag har xs-s, men du är fortfarande så mycket tunnare än mig, så det är därför jag tvekar. Men du får gärna säga till när du fått ditt högsta bud på den, så kanske jag toppar det och slår till ändå.. haha! :)

2009-12-21 @ 20:20:14
URL: http://petravp.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jag är intresserad av gröna spetsklänningen (valborg) om jag kan ha den :)

Kram från Emilia

2009-12-21 @ 23:53:16
Postat av: Ceciliaa

Hej! jag undrar ifall jeansen finns kvar ? jäättesnygga och precis min storlek betalar vad som helst! :) jättefin blogg btw

2009-12-23 @ 00:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback