nadapanada

jag har funderat på hurvida jag ska berätta här om vad som hände i onsdags eller ej,
och kommit fram till att nej, inte på bloggen.

jag har kommit att skriva mer i verser när jag skriver personliga grejer,
och det är väl för att jag fått flertalet pikar och kommentarer för
de inlägg som varit mer rakt på sak, ärliga, jobbiga.
på ett sätt tycker jag det är synd, för det som gör en blogg kul att läsa
är ju graden av kontrast mot andra bloggar, visst?
inte att man måste ha emo-snack hela tiden, eller vara korkad eller elak,
men precis som med det mesta här i livet så
faller man för det speciella, det intressanta.

men jaja, hursom helst så kan jag visst prata om "det",
vill man nu veta så är det bara att fråga.

ditte blev precis hämtad för att ta en adventsfika med familjen,
vi hämtar henne och hennes hund hampus senare,
plus matteboken - jag ska återuppliva mina good old days från GUC.
och så ska vi pyssla med julklappar, och spela massa wii!!

vi lär förresten sova gott inatt också, mamma väckte oss vid
10 efter några få timmars sömn - en lite för bedrunken vän kom och underhöll oss inatt.
gissa vem -


Kommentarer
Postat av: E

Jag undrar vad som hände? säg vad det handlar om? försökte du ta livet av dig?

2009-12-06 @ 16:09:51
Postat av: alexandra

samma fråga som föregående talare (E), undrar också vad som hände...

2009-12-06 @ 16:28:10
Postat av: Anonym

fanny, vad hände?

orolig.

2009-12-06 @ 16:57:07
Postat av: Anonym

tror ni verkligen att nån försöker ta livet av sej och sen kommer hem och skriver hej hej nu är jag tillbaka och gissa vad, jag blev magpumpad och fick dropp, på sin blogg?

2009-12-06 @ 18:13:35
Postat av: Emelie

fanny, vi känner inte varandra, men ändå blev jag orolig nu. :o

du får gärna skriva som kommentar i min blogg vad som hänt. Jag behöver inte publicera den kommentaren, vill bara veta.

Men bara om du vill såklart.

hoppas det är bättre nu iaf.

kram till vackraste flickan i världen!

2009-12-06 @ 18:27:22
URL: http://emeliepuranen.blogg.se/
Postat av: Jesper Johansson

Vem är äcklet som kommenterar anonymt och ifrågasätter om fanny försökte ta sitt liv?

Jävla idiot må du brinna i helvetet, om du är så säker på din sak kan du väll skriva ditt namn så vi kna ta en diskussion om hur du tänker?

2009-12-07 @ 01:57:33
Postat av: Mergime

du gör mig orolig :/ vad hände egentligen ???

huuugs

2009-12-08 @ 16:16:06
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback