Dröm...

jag funderar på att ligga i min säng 24/7 och inte äta något.
dricka kanske, men inte mer. gå på toa är väl också okej, i guess.
inte gå upp, för då tappat jag greppet. stanna-i-sängen-sov-dö.
detta så länge som krävs, krävs för att komma åtminstone hit:


en av mina absoluta favoritbilder

...meeen jag vet, jag är för svag.
jag har alltid varit så stark, alltid kämpat - alltid.
nu finns ingen styrkan eller kraft kvar. noll zero null.
så jag kommer aldrig komma dit, aldrig må bra - aldrig leva på riktigt.
det suger ju.
men, det kanske är bra också?
att ha en dröm sådär..

Kommentarer
Postat av: Anonym

provat att engagera dig i något annat än dig själv och ditt utseende för en gång skull?

2009-12-22 @ 10:51:31
Postat av: Saga

En av mina favorit bilder med.

Ta han dom dig!

<3

2009-12-22 @ 18:50:08
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Hanna

Asså, Saga, vad är det för jävla sak att sitta och säga? Dra nån annanstans med pro-anan. Ush det är ju skrämmande!

2009-12-22 @ 19:11:11
URL: http://nubbly.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback