en dag i taget

jag och ditte har kört lite benböj varje dag, ca 100+
och igår visade vi jonas hur man gör,
vi stod i en trekant och kollade på varandra och stönade/fnittrade,
idag har vi ont.

vi fick för oss att gå in till knivsta efter frukost,
så vi tog hampe och stegade iväg.
efter nån minut började det regna,
när det regnar försöker man oftast övertala sig själv att det snart slutar,
så gjorde vi idag också,
det funkade inte.
så efter 45 minuter i spöregn var vi i knivsta,
jag dumpade ditte hemma hos henne och sen tog jag en tripp till väsby med mams.
mamma skulle ha ridstövlar HÖÖKS lagt undan och jag ville kika på kameraobjektiv
- de hade lagt undan fel par skor och SIBA hade ett objektiv, fel givetvis.
det bästa med trippen var att 105,9 hade mottagning i
bilen och att 3 av mina favoritlåtar spelades under resan.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Så bra :-D

2009-12-08 @ 17:40:27
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback