en dröm..

god gul mina vänner (läs: bloggläsare)
såg precis en kommentar från olivia;

"Vi känner inte varandra, jag hittade din blogg utav en slump och har fäljrt dina tankar ett tag.

Inatt drömde jag att du och jag skulle flyga flygplan och det enda du ville var att planet skulle störta. Det gjorde det. Du dog oh jag överlevde.

Jag vaknade i hysterik med tårar på kinderna. Jag, som aldrig ens har träffat dig..."

... tänk om det ändå vore så väl.


kommentar på detta inlägg; "shit, sluta fjanta dig!"
svar: jag har alltid varit rätt "öppen" i min blogg, och det tänker jag nog fortsätta vara. antingen vet du inte vad som hänt (detta är dock en sak jag inte nämner i bloggen) eller så är du bara okänslig och elak. jag bryr mig inte om vilket, har nog med mitt eget. godjul! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, sluta fjanta dig!

2009-12-24 @ 14:15:09
Postat av: Anonym

stäng den här bloggen, eller se till att bara inloggade kommer in

2009-12-24 @ 19:59:41
Postat av: Anonym

vad alla verkar vilja hitta fel i allt du skriver! ta inte åt dig. du är awesome. menar det :)

2009-12-26 @ 15:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback